úterý 29. listopadu 2011

Visačky na dárky

V loňském roce se mi moc líbil nápad od Jany (blog Pro Šíšu) a tak jsem se rozhodla, že ho letos vyzkouším taky. U nás je totiž rozbalování dárků hodně rychlé a chaotické. Pak se stává, že dědeček rozbaluje řasenku a babička vodu po holení. Sárinka už by snad byla schopna doručit dárek do těch správných rukou, ale za  asistence Lukáška a přítomnosti více lidí bývá zmatena. Takhle bude jasné, který dárek komu patří. No uvidíme, Sárinka totiž hrozně ráda rozbaluje a je jí jedno co a pro koho to je. Jani, díky za nápad.

A tak balím a lepím a balím a lepím a..........

8 komentářů:

  1. To je super nápad! Ještě, že ten náš rošťák už umí číst, ale taky jsme chaotické rozbalování dárků zažili. :-)

    OdpovědětVymazat
  2. A Leni, neříkej, že už máš zabalené dárky! Já jsem ještě nezačala nakupovat! :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Marti, já to letos nějak vzala od konce. Doma mám strašný nepořádek, na uklizení jsem ještě nechytla, ale visačky a nějaké dárky už mám opravdu zabalené. Každý rok to totiž dělám ve stresu na poslední chvíli, tak jsem se už letos zařekla. Budu pro změnu letos stresovat s uklízením. Já toho balení mám totiž strašně moc. Vybírám a taktéž balím dárky i za obě babičky a naše rodina je poměrně veliká. Nejhorší na tom je, že to balím hodiny, ale rozbaleno je to během několika minut.

    OdpovědětVymazat
  4. Leni super nápad,asi se budu inspirovat:-)U nás se stává to co u Vás,takže zkusím tohle:-)Pár dárků už mám,ale zabalené ještě ne:-)

    OdpovědětVymazat
  5. Já jsem se zase zařekla, že nebudu nic péct a že si odpustím lítání po obchodech. Pokusím se koupit všechno přes net. Kromě knížek, do knihkupectví chodím ráda a to si neodpustím. :-) Ale uklízení u nás bude požehnaně...

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj Leni, ty mas tedy pamatovacka.:-)) U nas to v loni bylo na Stepanka asi moc tezke, ale letos je udelam zase. Tak vam preji aby rozbalovani darecku bylo v pohode a bez chaosu.:-)

    OdpovědětVymazat
  7. Díky za skvělý nápad. Určitě vyzkoušíme. U nás také máme rozbalování alá chaos. Po rozbalení se hádá co to je a pro koho to vlastně mělo být :-).

    OdpovědětVymazat