sobota 20. srpna 2011

Chlupínek nebo Morčinátor?

Včera jsme si dovezli Lukáška s morčátkem. Tak hodňoučkého tvorečka jsem ještě neviděla,  úplné zlatíčko. Lukášek je na tom už lépe, ale jednoduché to s ním teda není! Smutně počítá dny do konce prázdnin, slovo škola je v rodině tabu, ale už je to zatím v mezích normy. Myslím, že nás čeká ještě spousta od něho neveselého, ale nějak se s tím vším budeme muset poprat. V poslední době jsme řešili spíš nepříjemné záležitosti o kterých se mi ani moc nechce psát, raději přejdu k těm veselejším.
Dnes jsme nachytali kočičáky jak pijí z bazénu. Asi voda plná chemie ochucená řasami je to pravé pro kočičí jazýčky. Horší je to pak s ucházejícím bazénem.
                       Takto se u nás chodí s roztříděným odpadem:-)
A to už je náš pampelišák, zatím beze jména. Já jsem navrhovla Chlupínek, ale našemu tatínkovi se to zdálo moc měkké. Podle něho by se měl jmenovat Morčinátor, Sančo Morča, Morčar Conan apod. Samozřejmě, že rozhodnutí je na Lukáškovi, ale s jeho nerozhodností to bude nejdřív až nad jeho hrobečkem. Naši kočičáci nemají jména ještě doteď.

3 komentáře:

  1. Jééé ten je krásnej:-)Morčinátor je dobrý:-)My máme Pepana ,ale měl to být Lojza,pak se mi to zdálo moc blbý pro morčáka,tak je to Pepa .

    OdpovědětVymazat
  2. Morčinátor je pěkné, ale Pampelišák konec konců taky. :-) My máme Patyho a Dafyho, to se dobře vyslovuje. :-)))

    OdpovědětVymazat
  3. Zdravím. Zvolila bych jen zkrácenou variantu - Sančo:-))

    OdpovědětVymazat