čtvrtek 30. června 2011

Nemoc

Tak už dolehla ta potvora i na nás. Sárinka měla v noci vysoké teploty, špatně dýchala, hrubým hlasem kašlala, nemohla polykat. Měla jsem velký strach, který jsem si vypěstovala z častých Lukáškovýcch zápalů plic. V noci jsem toho moc nenaspala, srážela teplotu a modlila se, ať se proboha nezačne dusit. Dnes spí Sárinka o něco lépe, stejně mi to ale nedá spát.
Přesto všechno mám dnes dvě velké radosti. První je, že Sárinka úplně bez problémů navštívila svou obvodní lékařku. Asi před rokem jsme ji nemohli dostat ani do čekárny, před pár měsíci pak do ordinace. Dnes tam šla sama. Při vyšetřování paní doktorkou sice trochu pofňukávala a na podívání do krku jsem ji musela podržet, ale přesto to zvládla bez řvaní a pištění. Sedla si na židličku a já mohla v klidu s paní doktorkou mluvit. Jindy zpocená, neslyšící vlastního slova jsem popadla recepty a utíkala ven. Nevím, jestli to bylo tou teplotou, nebo tím, že si občas hrajeme na doktory a tak částečně ví, co ji čeká. Užívala jsem si tu normálnost, než příjde zas nějaké očkování a sklouzneme tam, kde už jsme byli. Lukášek šel s námi, absolvoval zároveň 7-letou preventivní prohlídku. Je to už velký kluk a postaral se o sebe chlapsky sám. Měla jsem z obou velkou radost a cítila jsem se zas jako matka, místo, teď nějak nemůžu najít to správné slovo, které by vystihlo tu určitou poníženost před ostatními matkami, které jen očkem sledují svoje děti a kroutí hlavou nad tím vaším.
A ta druhá radost? Viděla jsem už všechny naše fotografie z projektu Dotek světla, které nafotila Jana Síťa Slováčková v ateliéru PS Quill v Brně. Nechápu, jak to Jana Síťa dělá, ale prostě to umí. Její práce opravdu obdivuji a jsem moc ráda, že nás fotila právě ona. Všem patří velký dík.

2 komentáře:

  1. Ahoj Leni,moc přejem bzrské uzdraveníčko Sárince,jak se střídá to počasí tak je to hned:-(Snad už bude lépe.Super,že Sárinka tak v pohodě navštívila Dr.je to šikulka:-)No a fotky jsou úžasné,je fajn,že máte i nějaké venkovní,je to krása,Sárinka a ty její dlouhé vlásky,jako princezna a ty společné se taky moc povedly,no a táta anděl:-D Super Siťa je jednička,já mám nutkání k dalšímu focení:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Luci, chybí ti fotografie Jarka jako anděla?:-) Ani nemluv, já bych byla u Síti nejraději pořád, asi se nás už tak lehce nezbaví:-)))

    OdpovědětVymazat