úterý 17. května 2011

Jen tak

Přidávám jen tak pár fotek. Všechna ta tíha školky ze mne spadla a já si teď čistím hlavu. Aspoň chvíli, než to začne všechno znovu jinde.
                                    Co si to jen ti sousedi povídají?

                           Pizzu můžu pořád, jak jsou na tom ostatní?
                                                Pozdě, už ji snědli
                                               Cesta ze školky
                                                 
Taky mi jednou vyrostou

4 komentáře:

  1. Holcicka jako malina.:-) Ta v cepce se zasnenym vyrazem se mi libi nejvic.:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Sárinka je krásná holčička, fotky jsou moc pěkné:-) Pizzu taky jára může pořád:-) Trochu jsem zavzpomínala na časy, kdy jsem našim holkám taky česala copánky...

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné fotky Leni,jé ty copánky jsou užasný,no já jsem teď Justy vzala na krátký mikádko a ona si přestala sundávat sponky,tak mě to mrzí a snad to rychle doroste...Sárinka je krásná:-)

    OdpovědětVymazat
  4. Nádherné fotky a ty copánky,sponečky,sukýnky,...upřímně závidím,protože máme dva chlapečky.Jarka a Kubík

    OdpovědětVymazat