pátek 15. dubna 2011

Slušné chování (situace) se smajlíky

Včera jsem se pokusila vyrobit nějaké sociální situace - slušné chování.




                              Poslední smajlík se mi někam zakutálel.
                                                      Řešení

6 komentářů:

  1. Leni, to se mi zdá zajímavý...Tygr je teda v tomhle standartní dítě, spíš by mě zajímalo, jestli by tam ty smajlíky uměl přiřadit, jestli by to ve svým věku pochopil i takhle z obrázků.

    Díky za inspiraci :)

    OdpovědětVymazat
  2. Moc pekne, ale pro nas zatim nepouzitelne.;-( I kdyz mi to neda a asi jeden vyzkousim.:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Jani a Tess, já myslela, že to Sárinka vůbec nepochopí a budeme se to hóóódně dlouho učit. S mojí dopomocí to ale pochopila, což hledím!!! Snažila jsem se jí obrázky vysvětlit a měnila u toho i intonaci hlasu jako to dělají v JANu. Zlo hlubokým hlasem, dobro vyšším jásavým hlasem. Jediné, co tak nechápala, bylo to křičení v autobuse. Ale to nechápe bohužel ani v běžném životě:-)))

    OdpovědětVymazat
  4. Lenko, to je parádní. :-)
    Ale kluka s balonkem a holku se zmrzlinou mi nech. ;-)

    OdpovědětVymazat
  5. Lenko, u mě na blogu něco máš. ;-)

    OdpovědětVymazat