sobota 9. dubna 2011

MUDR. Dana Krejčířová versus PhDr. Kateřina Thorová

V poslední době řeší rodiče na několika blozích, zda bylo provedeno u dětí s PAS správné stanovení diagnózy. Někdo preferuje MUDR. Krejčířovou, někdo se obrací spíš na APLA Praha. Myslím, že níže uvedený článek v odkazu nabízí zajímavý pohled obou žen na dané téma.

http://www.praha.apla.cz/dokumenty/zpravodaje-apla/index.php

6 komentářů:

  1. Dobrý den, odkaz mi nefunguje... zrovna řeším jestli a kam syna objednat, tak by mne to opravdu zajímalo. Michala

    OdpovědětVymazat
  2. Leni, mě to taky nefunguje. My byli u Krejčířový, jak jsme si psali v mailu. Ale taky by mě to zajímalo. Papa Monika

    OdpovědětVymazat
  3. Zdravím, nevím proč odkaz nefunguje, ale stačí si ho zkopírovat do lišty a pak se stránka načte.

    OdpovědětVymazat
  4. Mám zkušenost s oběma. Já hlasuji pro Thorovou. :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Jednoznačne Thorova :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Jakmile je clanek na apla.cz, nemuze byt objektivni, APLA si tvrde haji sve pozice.

    OdpovědětVymazat